چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: راسک در جنوب شرق این استان در شبانه روز گذشته(۱۶ اردیبهشت) با دمای ۴۳.۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

راسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، محمود دیانتی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه داد: پس از راسک، قصرقند و زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای ۴۳.۵ و ۴۳.۲ درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی تا پایان هفته افزایش دما به میزان ۲ تا ۴ درجه در سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم است. وزش باد به نسبت شدید تا روز شنبه(۲۰ اردیبهشت) در جنوب و سواحل ادامه دارد که در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تا روز شنبه، دریا بویژه در نواحی شرقی مواج خواهد بود. برای شمال استان نیز روز جمعه(۱۹ اردیبهشت) وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

دیانتی به نوسانات دمایی زاهدان اشاره کرد و گفت: امروز بیشینه دمای هوا در زاهدان به ۳۲.۱ درجه سلسیوس رسید که به همراه خاش خنک‌ترین شهرهای استان در گرمترین ساعات روز شدند.

کد خبر 508651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha